h1

Download hier het veelbesproken boek “Ontdek je inner super hero”

januari 11, 2010

Jasper van Impelen was een succesvolle verkoper. Jaren lang bouwde hij aan zijn carrière en deed hij zijn werk naar verwachting van hem zelf en iedereen om hem heen. Totdat hij de spreekwoordelijke ‘man met de hamer’ tegen kwam en het moment van de waarheid aan brak. Jasper groef diep in zijn ‘inner soul’, hervond zijn inner super power en schreef er een boek over.

Jasper: “Dit boek is een handleiding voor het ontdekken van je inner superhero. Vind met behulp van oefeningen en vragen jouw inner superpower en breng die tot leven als inner superhero. Het gaat verder, ontdek wat jij kunt doen met deze gave! Het is tijd om op te staan als de superheld die we zijn. Alleen dan kunnen we de uitdagingen, die ons momenteel te wachten staan, aangaan en omzetten naar mogelijkheden, kansen en groei. Het is geen zelfhulpboek maar een help-een-ander-boek.”

Lees verder:

Een passage uit het boek:

Rol van de buitenwereld (p. 30)

Mijn Clark Kent outfit van verkoper was herkenbaar voor anderen. Met een
auto van de zaak, leuk salaris en een huis werd ik gezien als succesvol en zo
werd ik in mijn rol bevestigd. Dat ik me van binnen niet zo succesvol voelde,
liet ik links liggen. In mij groeide het gevoel dat het niet klopte, dat het niet
vanuit mij kwam, maar ik kon me niet voorstellen dat ik anders kon zijn.
Ondertussen was ik jaloers op iedereen die gelukkig leek in wat hij of zij
deed.

Ik zie het nu als een strijd die ik met mezelf voerde. Voldoen aan de
buitenwereld en mezelf hierbij onder laten sneeuwen. Maar af en toe traden er
periodes van dooi in en wilde de aangeboren skill zich laten horen. Dan
kwam ik in conflict met mezelf. Ik bleef maar ronddraaien tot ik zo duizelig
was tot er iets knapte. Dit had bij mij de vorm van een burn-out. Dat was
mijn breuk, mijn lichaam zei NEE. Ik leerde inzien dat dingen die
ongegrond tot stand komen op een gegeven moment moeten instorten.. Het
was tijd eens ‘waar’ naar mijzelf te kijken

Je kunt het E-boek hier gratis downloaden.

Of je kunt de hard cover hier bestellen voor 14,95 euro op de webshop van Jasper.

One comment

  1. Ik heb het nog niet gelezen maar door er vluchtig overheen te gaan, kreeg ik een goede indruk. Het gedicht in het begin alleen al, super.

    Groetjes Gwen



Geef een reactie

